apa dah jadi dgn rambut izz...

salam





ni projek abg aqil dgn izz petang kelmarin.. operasi gunting rambut izz insyirah. aduiiilaaaa.... xleh nak cakap apa dah. tengok-tengok dah 'sopeng' (senget) rambut adik dia. lepas tu macam biasala aqil kena marah dengan aku. marah sebab main gunting..guntingnya x besar mana pun, gunting untuk baby yg kecik tu je. tapi kalau tersilap kena mata izz ke tergunting jari aqil ke, tu yang xnak nya. tu yang aku marah sangat. tapi madie sedikit frust la sebab dia yang beria nak simpan panjang rambut anak dara dia yang sorang tu. xpelah, xdek rezeki ye bang...kenyit





loves,

Comments