rindu..

salam



Photobucket


lama x update blog. harini genap 40hari aku berpantang, tinggal 4 hari je lagi lepas tu horraayyy. sepanjang berpantang ni, idraki iman asyik nangis je.. 2-3wks asyik nangis malam. skrg nidia nangis siang pulak. Insyaallah lepas 44 hari ni harapnya x nangis-nangis lagi sampai serak suaranya.


sekarang ni rumah pun rasa sunyi je lepas ibutok n tokwan balik kampung. termasuklah abang aqil n kakak izz. sepanjang sebulan berpantang aritu, rumah riuh je...sapa lagi yang buat bising, aqil n izz la. dengan aku sekali tinggi suara sebab budak2 ni x dengar kata. tapi bila xdek dengar bising macam tu, rasa semacam je...dah lebih seminggu diorang balik. kalau xdek aral, Insyaallah next week kami balik kota bharu amik diorang. lagipun aqil dah kena daftar 31.12.09. adeehh x sabar rasanya nak balik jumpa diorang. rindu dah x terkata.




loves,

Comments