angka bertambah!

9 mac lepas izz kena demam panas, temp-nya agak tinggi jugak dan terpaksa ke klinik. sebelum ni kalau demam, makan je ubat demam dalam peti. malam tu aku x ikut diorang gi klinik sebab iman dah tido, tambah plak nak tengok biggest loser finale. lebih kurang pukul 10 lebih jgk la diorang balik. rupanya pegi ke lain lepas pi klinik.... "happy birthday ibu..."celebrateahaks.. "aiii, awalnya sambut?".. madie cakap "xpelah, awal beberapa jam je sengihnampakgigi"... rupanya dah 33thn aku ni. nombor ni memang xleh tukar tunggang terbalik dah.

semoga aku dapat menjadi ibu yang terbaik buat anak-anak aku, anaqi aqil, izz insyirah & idraki iman..







p.s: dapat chocolate banana 2 slices... memang sedap.






xxx,

Comments