cerita sekolah KAFA Aqil..

sekarang ni buat entry x kira bila hari kejadian berlaku ye. maksudnya kalau kejadian berlaku semalam, hari ni terus buat. sekarang ni buat entry main taram je bila-bila pun. asalkan kejadian-kejadian tersebut dapat diblogkan.

entry kali ni berlaku pada awal tahun. masa aqil mula-mula masuk sekolah.
ni cerita dekat sekolah agama plak. nangis tetap nangis. dah tu x bagi aku balik umah. nasib baik mamiyah ada, tolong handlekan budak 2 orang lagi.

masa kat rumah, sebelum gi sekolah tu, bukan main lagi semangatnya. happy ding dong la. tengok pesen tu memang orang akan kata bagus budak ni.. tapi bila sampai je sekolah agama, "ibu, aqil xleh tahan la ibu. aqil rasa macam nak nangis. mata aqil ni nak keluar air je"...hahahahaha... sabo je la... gitu la ayat2 aqil selama seminggu pertama kat sekolah agama. tengok dia memang kesian, bila dia nangis, aku rasa macam nak nangis sama..hehehe, naluri keibuan tu. tapi bila tengok dia dah mula belajar naik van n tengok dia happy nak gi sekolah minggu berikutnya, Alhamdulillah..Syukurr...



yeahhh...i'm ready




till then...




dari kantin sekolah. gambar tengah tu surau sekolah.
yang hujung sekali, kelas aqil, ramai parents duk tunggu.




tengah rehat...mata bengkak sebab nangis dalam kelas.




separuh masa ke 2, aqil duk depan meja ustazah aisyah.
tepi dia ada 2 orang budak pompuan.










xxx,

Comments