ikan oh lobster



ni rupanya aquarium abang aqil n kakak izz... ikan dah x banyak sebabnya banyak yang mati dibaham lobster. sebenarnya lobster tu ada 2 ekor. tapi yang sekor tu x besar2, rupanya aku terperasan sepit dia xdek sebelah. mungkin sebab tu pembesaran dia terbantut. madie pun x berminat nak tambah ikan lagi sebab aquarium tu pun kecik comey je. aku minat ikan gappy, tapi terpaksa melupakan hasrat untuk membelanya. beli ikan gappy, buh pulak dalam aquarium tu, pendek kata seperti memberi makan pada lobster tu je sengihnampakgigi...





xxx,

Comments

  1. comel betul tank fish akak.. tank fish sy dh lame terbiar kat umah tu..

    air pun dah lame tak tuka..

    ReplyDelete

Post a Comment