telur kembar??

biasanya kita dengar pisang kembar! arini aku nak citer pasal telur kembar.. ni lah kali pertama aku tengok. bukannya kulit telur tu yang bercantum, tapi telur kuning tu yg bercantum. time tu aku nak buat telur dadar..sebabnya dah boring buat telur 'kuca' kan.. ada yang x paham telur 'kuca' tu? maksudnya scramble egg sengihnampakgigi... biasala nak buat telur dadar kan, xkan nak tulih resepi kat sini..harus kena marah aku nanti.. bila telur itu dipecahkan, inilah hasilnya :



1st time..hasil dari 2 biji telur


beberapa hari lepas tu aku dapat lagi telur kembar nih...hmmmm ada maksud yang tersirat kah?peace



2nd time..selang beberapa hari






xxx,

Comments

Post a Comment