tiada sudah..


sehari sebelum


akhirnya lobster ni mati jugak... dalam 2-3 hari sebelum mati tu, lobster ni asyik kluar masuk dari umah dia..duk main korek pasir, pastu bergerak pun ala-ala lembap gitu. madie ada jugak cakap, agaknya lobster tu dah nak mati.. malam kejadian tu, aku tengok dia tergolek x bermaya dah..mmmm dah sampai ajal dia agaknya. esok paginya, ikan-ikan dalam tank tu dah mengigit-gigit lobster tu. sah la dah mati. kami biarkan je lobster tu dalam tank, jadi makanan sampingan kengkawannya...xpasti




xpasti



xxx,

Comments

  1. camne ekh bleh mati? sakit ke apa?

    ReplyDelete
  2. tidak ku ketahui apa sakitnya.. hubby ada cakap aritu, "takkan nak bagi panadol..." hehehe, time tu memang lobster tu nampak sakit la..
    8 bulan hayat lobster ni..

    ReplyDelete
  3. Tau nak mati bek wat goreng kunyit kan kak.. keh keh..

    ReplyDelete

Post a Comment