bulan julai

bulan julai, bulan yang menguji tahap kerinduaan aku. sebab? sebabnya, awal bulan 7 aritu, aku n madie mengizinkan izz balik ke kota bharu. tu pun izz sendiri yang request nak balik, kebetulan pulak miyah ada kat umah...bolehla dia tengok-tengokkan izz. izz punya la seronok boleh ikut tok wan n ibutok dia balik.. :D.. plannya, 30 Julai kami balik kenduri kawin sepupu n bawak izz balik KL. okla tu...biar dia happy ding dong dulu kat sana..

bulan julai, bulan yang menguji tahap kesabaran aku. keluarga kami di serang virus sakit mata. bermula dengan iman, kemudian aqil, lepas tu madie, lepas tu lagi izz...akhir sekali aku. sebulan lamanya kami dikuarantin secara bergilir-gilir..bermula pertengahan bulan 8 hinggalah pertengahan julai..tapi izz sempat baik sebelum balik kota bharu hari tu. sakit mata yang berjangkit ni memang sakit n pedih..yang paling kesian kat iman la..sebab dia baru 7+ mos dah kena sakit mata, tapi nasib baik turn dia x lama...3-4 hari je.. orang lain kena seminggu lebih.

bulan julai, bulan menguji tahap keimanan & daya tahan sakit aku. aku masuk hospital lagi sedih..................... bersambung (hehehe...kena sambung entry seterusnya, nak rehat dulu!)



xxx,

Comments