jauh merindu

dah masuk 3 minggu izz balik kampung. rindu tu jangan citer la...rindu serindu rindunya. izz pun dah reti sedih kalau tiap kali nak letak tepon. aritu aku buat video call dengan dia, masa cakap bye tu, dia pun dah macam sedih. aku tengok lagi la sedih. aqil pun tiap-tiap hari tanya pasal izz..pagi tadi dia tanya "ibu, kakak tido lagi ke masa ni?"....aku jawab "tido la kot, kalau ada kat umah ni, mesti akak dah bangun sebab nak gi anta abang sekolah"... aqil cakap "nanti birthday abang, kakak xdek la ye..." alahai, sedih la plak...hmmmmm, tahun ni abang sambut birthday tanpa kakak. nanti kita potong kek kat umah tokwan la ye abang aqil..kakak pun ada, semua orang ada..









mata kakak baru nak baik masa ni,
tapi masih lagi bengkak





xxx,

Comments