Jawapannya.....Buah Oren!

kejadian : hari rabu 6.10.10, sejurus naik kete nak balik umah


"ibu, hari ni kat sekolah abang dapat hadiah sebab abang dapat jawab orang tu tanya." "orang tu tanya apa?" "orang tu tanya, buah apa yang paling sedap?" "pastu abang terus jerit nama abang, macam ni..'AQILLLL' (siap jerit lagi)...abang pun naik la pentas, abang jawab 'buah oren' "....ooooo "tu yang abang dapat hadiah tupperware ni. beg ni semua orang dapat..." "habih satu sekolah tahu nama abang, pengawas pun tahu jugak nama abang...sebabnya abang sebut nama abang
kuat-kuat dekat mikrofon..." ....apa yang aku tulis ni telah pun diringkaskan, kalau nak ikut satu-satu skrip aqil, nanti pening plak tukang tulis ni..blur hehehehe... alkisahnya, buah oren itu merujuk kepada TROPICANA TWISTER. dapat air free aritu. aqil siap komplen "abang ingatkan makanan free, rupanya air free je ibu..." ...hahahahaha.. macam-macam la abang aqil nih!




nila benda yg aqil dapat, dalam paperbag tu ada stationary set & notepad.
tupperware hijau tu la yang dia dapat bila jawab "Buah Oren"






xxx,

Comments