Salam Kembali

Assalamualaikum... Lama sungguh aku x buat entry kat blog...cerita yg nak si kongsi memang banyak tp kena buat slow2 la sbbnya aku baru belajar jadi mobile blogger..charger notebook aku plak dah rosak, bertambah la kemalasan nak update blog..

Td duk skodeng macamana caranya nak update blog via iphone (tq nana bg mentibangpaku pakai yg ni secara rasminya since dia dah ada lg canggihkan)..bila dah tau caranya, jd syok la plakkan walaupun x sebest guna lappy @ pc...kiranya bolehla share citer.

Sebagai permulaan aku nak share good news walaupin dah 5 bln kan.. Aku preggy lagi..yeay! Dah pun masuk 22 wks dan aqil n izz semakin excited nak dapat adik lagi..walaupun Iman sekarang baru 1thn 2bln lebih, tapi kasih sayang tetap cukup..NO BIOS ya ibu.. :D So, due dalam 10 Jun 2011..huish x lama je lagi..dan alhamdulillah sepanjang preggy kali ni aku xdek langsung alahan, cuma pening pala skali skala..orait cukup la kot sebagai permulaan..kita sambung lain kali..:)

p/s: kalau ada typo error tu harap dimaafkan la ye, almaklumlah jari jemari comey nak touch screen bagai, nak huruf lain tertekan huruf lain....

- fbysam -

Comments