Bali : Tanah Lot

masih lagi cerita kat Bali...dah beberapa hari aku nak update blog tapi x dapat nak access line internet, xtau la apasal..hmmmm orait, kita sambung citer..

petang hari kami sampai tu, diorang dah buat rancangan nak gi jalan-jalan..kepala aku masa tu masih lagi ting tong, tapi kat sempat la jugak mandi2 dulu sebelum gerak ke Tanah Lot. dalam keadaan aku yang x berapa nak sihat situ, sempat la jugak pose amik gambar masa sunset. ramai photographer yg carik duit kat sana dan sempat la kami 'disambar' oleh tukang amik gambar tu. kalau x silap aku 2 keping gambar dalam rp. 40, 000..amik gambar n print terus. kira oklah budak tu amik. masa tu gambar kami sekeping je yg cantik dan sekeping lagi terang sangat, tapi madie bayar je lah dengan harga tu selepas ter'xcident' tengok gambar anaknya yang kecik baru je 5 bln...huhuhuhu...teringat la plak kat iman masa tu.


dapat frame kertas




di sekitar Tanah Lot

lepas penat + pening (aku la tu..), kami makan kat kedai nasi minang...adoiiii... aku memang spesis x lalu nasik padang ke nasik minang ke, tapi memang xdek choice la..ikut je la supir yg bawak. aku cuba nak makan tapi xleh..apa buleh buat, tengok kawan2 makan sedapnya...so, aku try je la makan ayam pop & minum teh botol. x sempat nak snap gambar teh botol tu, tp bagi aku memang x sedap...hehehehe..x kena dengan tekak..



setelah seharian, masing-masing kelaparan



ni lah rupanya teh botol
tq to ubudmedan.com


balik villa tu mandi jap kat pool, tapi badan dah x sihat, terus gigil..x tahan duk lama2 dalam pool..habih semua isi perut dah kluar busuk..terus pengsan la aku lepas tu, memang x sedar pukul brapa madie masuk umah...



xxx,

Comments