picca



aku xdek camera yang canggih, cuma lumix TZ7. rasanya dah cukup ok bagi aku kalau nak belajar cara amik gambar. aku suka tengok photoblog mereka-mereka yang suka travel dan gambar yang diorang amik pulak memang cantik dan menambahkan keterujaan pulak nak gi kat tempat tu bila tengok gambar. tapi camera yang diorang guna pun memang cantik harganya, hehehehe. ni adalah hasilnya yang aku amik dengan lumix TZ7 nih. nampak macam biasa je la sebab baru nak belajar, tapi aku suka dengan gambar-gambar ni.


















p.s : kalaulah tetiba ada orang nak hadiah dslr, kecik tapak tangan,stadium bkt jalil i tadahkanencem




xxx,

Comments