aloha

asslamualaikum

setelah berbulan-bulan blog ni bersawang...hehehe, tak leh nak buat apa dah. broadband pun baru boleh on setelah 4 bulan bayar kat maxis free tanpa guna, sebabnya broadband tu hang, pastu xtau nak buat macamana, google pun x membantu..pastu baru teringat nak call maxis...apapuntakboleh! :D

 memula citer raya, raya tahun ni siap panggil photographer mai rumah amik gambar family. jiran sebelah rumah je pon dan kebetulan dia pun ok je nak amik gambar kan...sakan la jugak berposing kami ni..tema kelabu..

beraya sakan..

lepas habih raya, kami terima perkhabaran yg tok pada madi sakit tenat selepas 4 hari masuk wad. arwah telah meninggalkan kami pada hari isnin, dalam pukul 12 lebih tengah hari. semoga mok tenang disana dan ditempatkan bersama mereka yang beriman. kami sempat berselfie pada raya ke3 di besut..masa tu pun arwah dah tak berapa sihat..hmmm bila nak bercerita pasal arwah, mesti aku sebak.. :'(, jadinya xleh cerita banyak..

lupa pulak citer kejadian bulan posa...aku & mira gigih jual homemade biskut...hehehe..macam-macam jenis ada, almond choc chip cookies, rainbow cookies, strawberry bytes & biskut dahlia....

antara yaang diorder customer

InsyaAllah kalau dipanjangkan umur tahun depan, kami amik oreder lagi ye..hehehe :) Orait, rasanya nak tutup la dulu citer untuk hari ni ye... nexttttttt.......






xxx,

Comments