cuti sekolah & jahit lagi

yeayyy,  cuti sekolah..

demam pun beransur baik, kepala pun jarang-jarang dah datang wengnya. Alhamdulillah..

akhirnya sekolah pun dah mula cuti mula hari ni 18.3.2017 - 26.3.2017... macam biasala cuti awal semester ni takde ke mana. kemas rumah, lipat baju antara aktiviti wajib disiapkan sebelum menjelang hari sabtu minggu depan dan jugak beberapa projek menjahit.

cerita pasal projek menjahit, dalam kepala ni macam-macam benda yang nak dibuat @ eksperimen. hari ni eksperimen buat sarung kusyen..alaaa untuk bantal kecik yang korang letak atas sofa tu. nak buat tu taklah susah sangat, Alhamdulillah dapat aku siapkan walaupun 1 je..hehehe

ni amatur punya skills. nak kena improve lagi, setakat pakai sendiri boleh la ni. nanti eksperimen yang ada zip pulak. 

tutorial yang sangat best.. 👇
credit to: MADE everyday



















p.s: mood...mood..please be good to me.. 😀 

Comments