Dalam Kenangan

Dalam Kenangan - Kris Dayanti




 Lagu Krisdayanti ni untuk OST Syurga Yang Tak Di Rindukan 2...



rasanya ramai yang tengok citer Syurga Yang Tak Di Rindukan & Syurga Yang Tak Di Rindukan 2. secara jujurnya aku nangis tengok yang 1st version. sedih wehh. tapi bila sembang dengan member-member, ada yang kata kalau orang tu berjiwa sensitif mungkin nangis la. sebab dia tak nangis pun...hehehe, ko memang berjiwa kental beb.  

yang 2nd version aku tak sempat tengok pun, mungkin bila dah keluar kat astro first ke apa ke buleh la aku skodeng. tapi aku ada tengok jugak thiller dekat youtube, rasanya aku mungkin akan nangis jugak dengan segala macam konflik yang mungkin ada dalam citer tu.






cdt : MD Music Indonesia, youtube
poster : sumber dari google





p.s: lirik lagu Dalam Kenangan tu memang best.


Comments